41- ایجاد آرامش و فضایی دوستانه در کلاس توسط دبیران به جهت دستیابی به یادگیری بهتر دانش آموزان.
42- ایجاد محیطی گرم و صمیمی و به دور از استرس و دادن آرامش به همکاران .
43- استفاده از دانش آموزان فعال وبرگزاری کنفرانس های کلاسی در دروس مختلف.
44- شیوه های تدریس را از سنتی به شیوه های روز تغییر داده و با استفاده از تکنولوژی آموزشی ، حواس پنجگانه دانش آموزان را به کار گرفته و تقویت نماییم .
45- برگزاری جلسات هماهنگی دبیران دروس و رشته های یکسان به جهت بررسی مسائل ، طراحی سئوال و رفع اشکالات آموزشی (ندانستن عیب نیست ، نپرسیدن خطا میباشد ) .
46- کارگاهی نمودن و رونق بخشیدن به جلسات شورای دبیران و استفاده از نظرات ارزشمند دبیران در حیطه های مختلف .
47- بیان حداقل یک حدیث یا روایت در ابتدای شروع کلاس توسط دبیران .
48- حضور دبیران دروس مختلف در مراسم صبحگاهی و استفاده دانش آموزان از تجربیات دبیران در این جلسات و متکلم الصحبت نبودن مدیر و معاون در مراسم ارزشمند و مفید صبحگاهی .
49- مم نمودن دبیران به داشتن برنامه های آموزشی و داشتن طرح درس .
50- هیچگاه دانش آموزان را خدمتگزار خود ندانسته و آنان را به واسطه کار اشتباه مجبور و وادار به عذر خواهی ننماییم.
راهكارهاي اجرايي كيفيت بخشي آموزشي وپرورشي درمدارس
10. ارائه ی مطالب تا حد ممکن به صورت معنی دار و در ارتباط با موقعیت های واقعی زندگی
دبیران ,های ,دانش ,آموزان ,استفاده ,، ,دانش آموزان ,استفاده از ,شیوه های ,و استفاده ,دبیران در
درباره این سایت